TimeInPixels False Color Adobe PP & AE + Remote
TimeInPixels False Color to jedno z najbardziej przydatnych narzędzi do monitorowania ekspozycji i dopasowywania ujęć. Jest to rozszerzenie, które pozwala na emulację narzędzia znanego z cyfrowych kamer video służącego do prawidłowego eksponowania obrazu.
Remote False Color jest dodatkową aplikacją, która działa w połączeniu z pluginem do DaVinci Resolve lub Premiere Pro.
warning
Alert cenowy
Daj nam znać jeśli znalazłeś ten
produkt taniej w innym sklepie.
Postaramy się zaproponować lepszą cenę!
Alert cenowy
Znalazłeś ten produkt taniej u konkurencji? Zgłoś nam to a skontaktujemy się z Tobą aby negocjować cenę.
TimeInPixels False Color OFX
False Color współpracuje z najpopularniejszymi programami używanymi w postprodukcji, posiada 12 gotowych presetów bazujących na najpopularniejszych rozwiązaniach sprzętowych takich jak ARRI, RED, BlackMagic, etc.
Dzięki pluginowi False Color możemy z łatwością ocenić oraz monitorować parametry naszego obrazu takie jak jasność oraz nasycenie kolorów (saturację).
TimeInPixels False Color na podstawie wybranego trybu (jasności lub nasycenia) nakłada warstwę na nasz obraz, która w jasny sposób pozwala ocenić, które rejony są za bardzo, lub zbyt słabo wyeksponowane oraz gdzie nasycenie kolorów jest zbyt duże albo za małe.
False Color jest również niezastąpionym narzędziem w procesie korekcji koloru. W łatwy sposób pozwala na porównanie i wyrównanie ujęć pod kątem jasności i nasycenia. Wbudowana skala pozwala na precyzyjne określenie poziomów, a bogata kolekcja presetów pomoże dopasować najbardziej odpowiedni szablon do konkretnego zastosowania.
Dodatkowo, False Color posiada wbudowany edytor, w którym jesteśmy w stanie stworzyć dowolny preset False Color. Preset ten może zostać wyeksportowany to pliku 3D LUT.
Przykład działania pluginu w trybie “nasycenie koloru” (saturation mode):
Remote False Color jest dodatkową aplikacją, która działa w połączeniu z pluginem do DaVinci Resolve lub Premiere Pro.
Pozwala monitorować obraz “False Color” w zewnętrznej aplikacji, która może być umiejscowiona na osobnym monitorze – w ten sposób możemy monitorować obraz wideo, nad którym pracujemy bez modyfikowania obrazu w Resolve czy Premiere Pro.
Remote False Color w praktyce przy użyciu 2 monitorów:
Najważniejsze cechy produktu:
- Działa w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem akceleracji graficznej (GPU)
- Pozwala na dowolne tworzenie własnych presetów
- Export do plików 3D LUT
Dostępne presety:
- Default (RED),
- Flanders,
- SmallHD (50x & 70x models),
- SmallHD (DPx models),
- ARRI,
- Atomos,
- BlackMagic VA,
- Zacuto
- Video Devices PIX-E4
- Video Devices PIX-E12
- Skin-tones separation,
- Highlights,
- Shadows.
Dostępne wersje wtyczki:
- DaVinci Resolve,
- Premiere Pro,
- After Effects,
- Final Cut Pro X
- Photoshop
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana